Szkolenie pełne wiedzy

dla:

• Wspólników kancelarii

• Prawników

• Menedżerów i specjalistów marketingu w kancelariach

• Dyrektorów i kierowników biura

Dlaczego warto?

Szkolenie inne niż wszystkie

Zdobądź praktyczną wiedzę jak promować i sprzedawać usługi Twojej kancelarii

Szkolenie poprowadzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w branży usług profesjonalnych.

Poznasz trendy w biznesie doradczym i dowiesz się jak się wyróżnić.

Tematy szkolenia

Rewolucja w biznesie prawniczym?

• Nadchodzi rewolucja w branży? Nie, ona już tu jest
• Prawnicy, a rynek – co i dlaczego się zmienia?
• Co robią najlepsze kancelarie, by być najlepsze?
• Czego prawnicy mogą się nauczyć od konsultantów?
• Czym jest innowacja i jak ją zacząć w biznesie prawniczym?

Wideo marketing w branży prawnej

• „Drogo, trudno, nie dla mnie” - czy to prawda?
• Dlaczego wideo jest ważne – twarde fakty
• Jak wykorzystać wideo w promocji kancelarii
• Czy można zrobić dobry materiał wideo samemu?
• Sprzęt i narzędzia
• Do's and don'ts – wideo marketing

Jak zrekrutować i nie zbankrutować?

• Jak zaplanować rekrutację i czy jest to w ogóle możliwe?
• Przebieg rekrutacji- jak zrobić to sprawnie, czy da się szybko?
• Ogłoszenia- jaką spełniają rolę, czy można z nich pozyskać odpowiednich kandydatów.
• Skąd brać kandydatów? – społeczność wokół firmy
• Jak skutecznie składać oferty i kontroferty pracy?
• Współpraca z agencjami – z kim pracować? Co zrobić jeśli agencja nie dostarcza odpowiednich kandydatów
• Onboarding - czyli kiedy kończy się projekt rekrutacyjny.

Zarządzanie projektami prawnymi

• Kolejna moda, czy odpowiedź na oczekiwania klientów?
• Czym jest legal project management i kto powinien go stosować?
• Zasady, techniki, narzędzia
• Praktyka: zarządzanie zakresem, budżetowanie i rentowność, automatyzacja
• Rynki, na których zarządzanie projektem działa od dłuższego czasu.

Raportowanie czasu prawników

• Zmora partnerów, czy szansa na przewagę konkurencyjną?
• Czynnik ludzki
• Czas to pieniądz
• Nadzieje na sprawne raportowanie, a stan faktyczny
• Jak przeciąć węzeł gordyjski
• Uszczelnienie czasu pracy prawników, jako początek digitalizacji pracy kancelarii

Negocjacje - co robić, czego unikać

• Let’s play the game! Czas na 45-minutową grę negocjacyjną!
• 7 zasad negocjacji – o czym powinien każdy prawnik pamiętać?
• Kiedy nie należy negocjować?
• BATNA i WATNA – ale o co chodzi?
• WIN-WIN – mit, czy prawda?
• O najczęstszych błędach negocjacyjnych słów kilka
• Twardo, czy miękko? Modelowa postawa w negocjacjach.

Prelegenci

Kamila Kurkowska

Ekspert nowoczesnego, zintegrowanego marketingu i innowacji w sektorze usług profesjonalnych. Przez 6 lat pracowała w zespole marketingu Deloitte Tax&Legal, w tym przez 2 lata pełniąc rolę menedżera 15-osobowego zespołu odpowiedzialnego za PR, komunikację, marketing i business development. Od 4 lat prowadzi własną firmę świadcząc usługi doradcze głównie dla czołowych firm z sektora usług profesjonalnych, kancelarii prawnych i firm doradztwa podatkowego.Opracowane przez Kamilę strategie go-to-market oraz innowacyjne rozwiązania biznesowe zostały wdrożone z sukcesem, a nawet powielone przez bezpośrednich konkurentów. Ceniony ekspert rynku prawniczego i podatkowego cytowany w branżowych mediach, m.in. w dzienniku Rzeczpospolita.

Arkadiusz Chludziński

Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu działań Business Development. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator w dziale Tax & Legal) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań business development z wiedzą naukową. Konsultant, Trener Sandler Training Polska. Prelegent, autor wielu publikacji. Sprzedawca nawrócony na marketing.

Ernest Frankowski

Prawnik, doradca podatkowy i informatyk, wieloletni pracownik firm doradczych z tzw. Wielkiej Czwórki, specjalista w zakresie systemów ERP i BI. Prekursor usług z obszaru tax technology w Polsce. Entuzjasta i praktyk zastosowań biznesowych technologii takich jak blockchain, RPA i AI. Dostawca usług i wdrożeń z zakresu blockchain, RPA, digital transformation, emergency project management, regtech, legaltech I tax technology oraz doradztwa podatkowego. Prywatnie entuzjasta badań nad starożytnością, którą to dziedzinę podobnie jak wcześniej doradztwo podatkowe i prawne, połączył z informatyką.

Magdalena Bojańczyk

Właścicielka firmy rekrutacyjnej, specjalizującej się w doradztwie dla sektora prawniczego i podatkowego. Prawnik z wykształcenia. Na swoim koncie ma kilkaset z projektów rekrutacyjnych zakończonych sukcesem zarówno w Polsce, UK jak i Australii. Magdalena jest również brokerem biznesowym specjalizującym się w sprzedaży i łączeniu kancelarii prawnych i podatkowych. Posiada doświadczenie zdobyte w najlepszych brytyjskich i polskich agencjach rekrutacyjnych, gdzie zarządzała zespołem specjalizującym się w rekrutacjach dla sektora prawno- podatkowego. Pełniła również funkcję Recruitment & Employer Branding Managera w jednej z wiodących, międzynarodowych kancelarii prawnych, gdzie odpowiadała za pełne spektrum związane z rekrutacją.

Radek Grabarek

Ekspert IT z ponad 10-letnim doświadczeniem. Karierę zaczynał w Agora SA od działu społeczności, by awansować do sekcji technologii Gazeta.pl. Przez następne 7 lat rozwijał barcelońskie start-upy, tworząc treści, narzędzia i aplikacje mobilne. „Od zawsze” tworzy strony internetowe wykorzystując silnik WordPress. Człowiek cyfrowego renesansu – tworzy treści, grafiki oraz prowadzi komunikację w mediach społecznościowych. Organizator topowych wydarzeń branżowych – Growth Hacking Meetup i Lean Startup Circle w Barcelonie oraz SpaceHUB w Warszawie. Pasją Radka jest kosmos – od dwóch lat z sukcesem działa w branży kosmicznej.

Marcin Nowakowski

Project i Program Manager Project dla dużego portfolio projektów międzynarodowych (outsourcing, wdrażanie systemów IT, reorganizacje, usprawnianie procesów). Doświadczony Change Manager (zarządzanie zmianą technologii oraz aspekty pracownicze zarządzania zmianą). Pasjonat projektów prawnych i regulacyjnych oraz Legal/Regulatory Tech (technologia dla operacji prawnych i regulacyjnych), z doświadczeniem w prowadzeniu projektów prawnych i regulacyjnych. Inicjator grup online zajmujących się zarzadzaniem projektami prawnymi / Legal tech oraz zarządzaniem zmianą. Prowadzi szkolenia i prelekcje. Poprzednio Dyrektor finansowy i administracyjny w bankowości i inwestycyjnej i organizacjach outsourcingowych. Prawnik z wykształcenia – specjalizacja w międzynarodowym prawie podatkowym. Executive MBA z Helsinki School of Economics. Certyfikowany Project Manager PMP i change manager PROSCI. Szkolenia w zakresie Lean / Six Sigma.

Opinie

Galeria z naszych szkoleń

Patronat

Kancelarie RP

Wideo zaproszenie

Terminy szkoleń

22 maja 2019

09:30 – 17:30

Szkolenie kosztuje 790 zł + VAT.

Poprzednie edycje

17 lipca 2018

09:30 – 16:40

28 sierpnia 2018

09:30 – 16:40

11 grudnia 2018

09:00 – 17:00

Lokalizacja szkolenia

Kinnarps Polska
Puławska 354/356,
02-819 Warszawa

Kontakt

Kamila Kurkowska