Szkolenie pełne wiedzy

dla firm doradczych

W szczególności dla:

• Partnerów

• Dyrektorów

• Menedżerów i specjalistów marketingu

Wiedzy ze szkolenia nie może zabraknąć w firmach, które zajmują się doradztwem podatkowym, audytem, consultingiem strategicznym, doradztwem finansowym, outsourcingiem finansowo-księgowym, kadrami i płacami.

Dlaczego warto?

Szkolenie inne niż wszystkie

Zdobądź praktyczną wiedzę jak promować i sprzedawać usługi Twojej firmy

Szkolenie poprowadzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w branży usług profesjonalnych.

Poznasz trendy w biznesie doradczym i dowiesz się jak się wyróżnić.

Tematy szkolenia

Zachowania kupujących usługi B2B

• Co się zmienia w zachowanie kupujących usługi B2B?
• Jak przebiega proces zakupowy usług doradczych?
• Jak wykorzystać social media, żeby znaleźć się na krótkiej liście?
• Profil osobisty, czy profil firmowy na Linkedin?
• Jakie treści tworzyć i jak je prezentować na LinkedIn?
• Jak z marketingu zrobić sprzedaż?

Wideo marketing w branży doradczej

• „Drogo, trudno, nie dla mnie” - czy to prawda?
• Dlaczego video jest ważne – twarde fakty
• Jak wykorzystać wideo w promocji?
• Czy można zrobić dobry materiał wideo samemu?
• Sprzęt i narzędzia
• Do's and don'ts – wideo marketing

Jak zrekrutować i nie zbankrutować?

• Jak zaplanować rekrutację i czy jest to w ogóle możliwe?
• Przebieg rekrutacji- jak zrobić to sprawnie, czy da się szybko?
• Ogłoszenia- jaką spełniają rolę, czy można z nich pozyskać odpowiednich kandydatów.
• Skąd brać kandydatów? – społeczność wokół firmy
• Jak skutecznie składać oferty i kontroferty pracy?
• Współpraca z agencjami – z kim pracować? Co zrobić jeśli agencja nie dostarcza odpowiednich kandydatów
• Onboarding - czyli kiedy kończy się projekt rekrutacyjny.

Mądre sprzedawanie

• Dlaczego „pełne prawo do nie” otwiera klienta a nie zamyka?
• Klienci nienawidzą jak im się sprzedaje, ale uwielbiają kupować – łatwo powiedzieć, trudniej zrobić!
• Let’s play the game – poćwiczmy dystans do własnej oferty. Poznaj Strategię Negatywnego Odwracania

Zwinne zarządzanie projektami

• Zarządzanie i projekty "zwinne" (Agile) – moda, czy rzeczywiste zastosowanie?
• Czy metodyka zwinna może być wprowadzona w branżach innych niż IT?
• Sztuka dobrej wyceny projektu
• Jak wycena projektów działa w praktyce (metodologia i zastosowanie)
• Czy Agile jest dla wszystkich? I kiedy go stosować?

Prospecting – gdy marketing i network zawodzi

• Reguły gry na rynku się zmieniły – czy tego chcesz, czy nie
• Projektowanie działań prospectingowych – na co stawiać uwzględniając zmiany?
• Metody 3 – gdy marketing i network zawodzi.
• Proste pytanie kluczem do sukcesu – tak rzadko je zadajemy.
• Magiczne „trio” – ekspert, partner, wartość.
• Słów kilka o profesjonalizmie, analizie i pracy na liczbach.

Prelegenci

Kamila Kurkowska

Ekspert nowoczesnego, zintegrowanego marketingu i innowacji w sektorze usług profesjonalnych. Przez 6 lat pracowała w zespole marketingu Deloitte Tax&Legal, w tym przez 2 lata pełniąc rolę menedżera 15-osobowego zespołu odpowiedzialnego za PR, komunikację, marketing i business development. Od 4 lat prowadzi własną firmę świadcząc usługi doradcze głównie dla czołowych firm z sektora usług profesjonalnych, kancelarii prawnych i firm doradztwa podatkowego.Opracowane przez Kamilę strategie go-to-market oraz innowacyjne rozwiązania biznesowe zostały wdrożone z sukcesem, a nawet powielone przez bezpośrednich konkurentów. Ceniony ekspert rynku prawniczego i podatkowego cytowany w branżowych mediach, m.in. w dzienniku Rzeczpospolita.

Arkadiusz Chludziński

Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu działań Business Development. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator w dziale Tax & Legal) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań business development z wiedzą naukową. Konsultant, Trener Sandler Training Polska. Prelegent, autor wielu publikacji. Sprzedawca nawrócony na marketing.

Ernest Frankowski

Prawnik, doradca podatkowy i informatyk, wieloletni pracownik firm doradczych z tzw. Wielkiej Czwórki, specjalista w zakresie systemów ERP i BI. Prekursor usług z obszaru tax technology w Polsce. Entuzjasta i praktyk zastosowań biznesowych technologii takich jak blockchain, RPA i AI. Dostawca usług i wdrożeń z zakresu blockchain, RPA, digital transformation, emergency project management, regtech, legaltech I tax technology oraz doradztwa podatkowego. Prywatnie entuzjasta badań nad starożytnością, którą to dziedzinę podobnie jak wcześniej doradztwo podatkowe i prawne, połączył z informatyką.

Magdalena Bojańczyk

Właścicielka firmy rekrutacyjnej, specjalizującej się w doradztwie dla sektora prawniczego i podatkowego. Prawnik z wykształcenia. Na swoim koncie ma kilkaset z projektów rekrutacyjnych zakończonych sukcesem zarówno w Polsce, UK jak i Australii. Magdalena jest również brokerem biznesowym specjalizującym się w sprzedaży i łączeniu kancelarii prawnych i podatkowych. Posiada doświadczenie zdobyte w najlepszych brytyjskich i polskich agencjach rekrutacyjnych, gdzie zarządzała zespołem specjalizującym się w rekrutacjach dla sektora prawno- podatkowego. Pełniła również funkcję Recruitment & Employer Branding Managera w jednej z wiodących, międzynarodowych kancelarii prawnych, gdzie odpowiadała za pełne spektrum związane z rekrutacją.

Radek Grabarek

Ekspert IT z ponad 10-letnim doświadczeniem. Karierę zaczynał w Agora SA od działu społeczności, by awansować do sekcji technologii Gazeta.pl. Przez następne 7 lat rozwijał barcelońskie start-upy, tworząc treści, narzędzia i aplikacje mobilne. „Od zawsze” tworzy strony internetowe wykorzystując silnik WordPress. Człowiek cyfrowego renesansu – tworzy treści, grafiki oraz prowadzi komunikację w mediach społecznościowych. Organizator topowych wydarzeń branżowych – Growth Hacking Meetup i Lean Startup Circle w Barcelonie oraz SpaceHUB w Warszawie. Pasją Radka jest kosmos – od dwóch lat z sukcesem działa w branży kosmicznej.

Opinie

Galeria z naszych szkoleń

Wideo zaproszenie

Poprzednie edycje

17 lipca 2018

09:30 – 16:40

28 sierpnia 2018

09:30 – 16:40

11 grudnia 2018

09:00 – 17:00

10 kwietnia 2019

09:30 – 17:30

Newsletter

Zapisz się na newsletter jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych terminach naszych szkoleń.

Lokalizacja szkolenia

Centrum Smak Kariery
Al. Jerozolimskie 148,
02-326 Warszawa

Kontakt

Kamila Kurkowska